VI TILBYR

Fokus Trafikkskole tilbyr alle tjenester du trenger for å bli en stolt innehaver av førerkort klasse B. Førerkortet er for mange en milepæl i livet, og selve beviset på det å bli selvstendig. Om du starter veien til førerkortet hos oss, kan vi garantere deg en trygg og gjennomført prosess i alle ledd.  Alle kurs blir formidlet av lærere med meget høy faglig kompetanse, og vi legger vår stolthet i at du som elev skal bli en trygg og god trafikant.

AUTOMAT

For mange er det aktuelt å gjennomføre kjøreopplæringen med automatgir. Automatgir er blitt stadig mer vanlig de siste årene, og mange mener automatgir gjør at de kan fokusere på trafikken rundt seg i langt større grad. Mange føler også at de ikke mestrer biler med manuelt gir, og da synes vi det riktig å tilby kjøreopplæring med automatgir for å sikre en trygg og god utvikling for den enkelte elev.

KURS

Vi arrangerer de obligatoriske kursene Førstehjelpskurs, Trafikalt Grunnkurs, og Mørkekjøring. Mer informasjon om kursene finner du her.

MANUELL

Manuell gir er fortsatt det mest brukte alternativet i kjøreopplæring. Ved bruk av manuell gir, setter du ingen begrensninger ved din egen kompetanse, og det setter ingen begrensninger til valg av kjøretøy når kjøreopplæringen er gjennomført. Manuell gir gir deg en unik mulighet til å bli kjent med bilen som fremkomstmiddel, og gir en mestringsfølelse man ikke får av å kjøre bil med automatgir.

KOMPETENTE LÆRERE

Kjørelærerne hos Fokus Trafikkskole har alle lang erfaring i faget, og jobber hver eneste dag med å holde seg oppdatert på pedagogiske prinsipper og fagformidling. Kjørelærerne brenner for faget, og går alltid den ekstra milen for å gi deg som elev en positiv og konstruktiv opplevelse på veien mot førerkortet.

MODERNE BILPARK

Fokus Trafikkskole setter kvalitet og trygghet i høysetet. Derfor består bilparken av et utvalg av landets mest solgte bilmodeller, for å gi en representativ opplevelse for den enkelte elev. Nye biler er også spekket med sikkerhetsutstyr og funksjonalitet, som sikrer en trygg og god opplevelse av trafikken.

DELBETALING

Vi tilbyr rentefri delbetaling i opptil 2 måneder, for å sikre eleven fleksibilitet når den skal ta førerkortet. Privatøkonomi skal ikke være en hindring som gjør det vanskelig å ta lappen. Derfor tilbyr vi løsninger som gjør økonomi til en bekymring mindre på veien, og gir flere muligheten til å bli en trygg og kompetent trafikant. Mer informasjon om delbetaling finner du her.